|
Post by doc_cthulhu on Feb 3, 2006 11:31:26 GMT 2
WINTER GAMES
Winter Games järjestetään tänäkin vuonna Pukkivuoren laskettelukeskuksessa. Kyseessä on mäenlaskukarkelot, joissa kisaillaan leikkimielisesti joukkueittain tai sitten vaan mellestetään rinteessä muuten vaan.
Kilpailuja tälle vuodelle on jo tuttuputtu "paras laskuväline" ja uusipuusi "paras pipo". Tuomaristo rakentuu tuttuun tyyliin tuutoreista. Koko systeemin voittaneelle joukkueelle on järjestetty aloittelupaikaksi palkintosauna!
Myös laavu on varattu tapahtuman ajaksi, joten makkaraa ja muita vihanneksi sopii tuoda käristettäväksi.
Nähdään rinteessä tai ainakin Onnareissa after-skiissä. ;D
|
|
|
Post by hande on Feb 4, 2006 12:27:52 GMT 2
Joo mä mä ainakin aion pistää tän tuolini pyörien tilalle minisukset ja ei sitten muuta kuin geroniiimooooo!!!
|
|
|
Post by doc_cthulhu on Feb 9, 2006 9:24:42 GMT 2
Doddih! Winter Games onnellisesti takana. Pipo ei palanut, vaikka monet niin epäilivät. Mustelmia ei tullut tosin yhtään, joten olikohan edes hauskaa? Kyllä minulla ainakin oli, mites muilla? Fiiliksiä ja tuntemuksia?
|
|
|
Post by doc_cthulhu on Feb 9, 2006 9:28:23 GMT 2
Semmonen piti vielä sanoa, että lähetelkääpä taas kuvia Winteristä mulle, niin saadaan sivuille. Laittellaan kerma päältä sitten sivuille kaikkien naureskeltavaksi.
|
|
|
Post by cortezoka on Feb 9, 2006 14:46:03 GMT 2
Hauskaa oli, kun sitä itse keksi. Kun sinne itse ylös asti ravasi ja pulkalla laski, niin kyllähän se aina riemuisaa on!
Mutta ohjelmapuoli ontui hiukan, joten vähän sellainen lattea fiilis lopulta jäi...
ja savuiset vaatteet!
|
|
|
Post by ijynx on Feb 10, 2006 16:13:19 GMT 2
täytyy varmaan ottaa vastuu tuosta ohjelmapuolen nihkeydestä. Mutta on sekin kumma kun tänään kuulin laurilta ettei kaikilla tuutoreilla ole edes mun puhelinnumeroa. katsokaa ny perkele sieltä vimmakas.netistä ja kohdasta hallitus -> jussi pohjanniemi että minkänäköinen kaveri minä olen ja ottakaa se puhelinnumero ylös. Jösses. Turha tästä nyt on enempää napista, myöhäistä rypistää kun paskat on jo housuissa. Tomi heitti kuulemma hyvää settiä onnareissa. Toivottavasti näin. ^^
|
|
|
Post by Jane on Feb 11, 2006 15:10:47 GMT 2
Eipä sillä puhelinnumerolla varmaan mitään ois siinä vaiheessa tehny.
Mutta parasta koko reissussa oli ehdottomasta kaksoiskupernaakkeli! Ja Jussi ja Lauri ilahdutti Karhussa!
|
|
|
Post by tm on Feb 12, 2006 17:26:56 GMT 2
Mulla hävis juuri samana päivänä ostettu uus termari, nyyh kyynel Se oli hyvä yhdenkerranminttukaakaotermis.
|
|
|
Post by tm on Feb 13, 2006 22:08:44 GMT 2
Tervehdys ihmiset! Elikäs Winter Gamesien jälkeen löytynyt laavulta harmaa vetoketjullinen gollegehuppari, m-koko, merkki Carhartt. Mikäli, joku tietäää paidan omakseen ja muistaa hukanneensa, niin tällä hetkellä se pyörii mun nurkissa, joten ottakoon yhteyttä se ken omakseen tunnistaa! 050-5968370 tiina-mari.pitkanen@piramk.fi
|
|